Tak jak w temacie, przy obudowie powietrza mam jeden wkręt, który wypracował już sobie gniazdo. Macie może jakiś pomysł jak to poprawić? Zaaplikować do dziury Poxipolu i po zaschnięciu wkręcić?
Przeszukałem forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na bolączkę mojej skody. Otóż sytuacja wygląda tak:
Auto podczas jazdy ze stałą prędkością około 60km/h nagle gaśnie. Dzieje się tak z reguły w okolicy rezerwy paliwa lub na samej rezerwie aczkolwiek nie jest to regułą. Potrafi zgasnąć nawet przy pełnym baku. Zjeżdzam na pobocze i po kilku sekundach auto odpala bez problemu i jadę dalej. Czasem się zdarzy, że znowu zgaśnie, ale też nie zawsze. Komputer niestety po wykasowaniu błędów nic nie pokazuje. Raz pokazał błąd (spadek ciśnienia między turbiną a przepustnicą, ale błąd się już nie powtórzył, raz pokazał błędny odczyt z czujnika położenia wałuk, ale i ten błąd się już nie powtórzył). Nadmieniam, że pompa paliwa jest nowa, instalacja elektryczna pompy również ponieważ wcześniej jak to mechanik określił szkorbut ją wpier**lił. Proszę Was o pomoc
Ponawiam temat, sprawdziłem kilku "mechaników", badali octavkę przez tydzień czasu a auto nadal gaśnie w takim sam sposób jak poprzednio opisałem. Macie jeszcze może jakieś pomysły co do możliwej usterki?
Cześć poper1986,
Właśnie czytam twój problem i ja mam podobne objawy tylko ze w 1.6 sr Avu. też się zdarza ze gaśnie mi podczas jazdy albo szarpnie jakby paliwa nie dostawał i tez to ma miejsce jak już jest rezerwa albo blisko niej. Nie mam pojęcia co to może być więc z chęcią poczytam jakieś sugestie może któraś z nich da odpowiedź na ten problem. Z góry dzięki za wszelkie informacje
Komentarz